zondag 4 januari 2009

Frisse wind.

Nieuwe foto, nieuwe kleurtjes, kortom een frisse wind door mijn blog.
Ik begin maar met iedereen een heel gelukkig en gezond 2009 toe te wensen. Ik hoop dat jullie allemaal een leuke kerst en een gezellig oud en nieuw gehad hebben.
De vakantie zit erop, morgen mogen de kinderen weer naar school. En ik moet zeggen, oef. Het is allemaal wel heel leuk en gezellig, maar ritme is ver te zoeken in huize van de Kant als er vakantie is. Laat opblijven 's avonds, dus laat ontbijten, beetje hangen, beetje winkelen, lunchen (moet dat dan als je zo laat ontbijt?), beetje lezen, heel af en toe beetje scrappen, oeps we moeten nog koken (ook weer laat), ja en voor je het weet zijn er twee weken vakantie voorbij. Maar vanaf morgen, rust, regelmaat en ritme. Kids naar school, Bertil werken, en mama iets aan de huishouding doen. Want geloof me, het is echt nodig.
Zoals ik al zei, veel heb ik niet gescrapt de laatste weken. Vanavond even wat orde in de scrapkast gebracht, was ook weer een keer nodig. Dus ik kan er weer vol goeie moed tegenaan deze week. Als ik nu morgen heel snel strijk, hou ik misschien nog een beetje tijd over om iets leuks te doen.




Groetjes
Chantal

5 opmerkingen:

Wendy zei

Hallo Chantal,

Ik wil je ook een heel gelukkig nieuwjaar toewensen en vooral een goede gezondheid en veel scrapplezier.

We kennen hier het probleem ook, de kindjes moeten hier morgen ook naar school. Als er vakantie is, ben je inderdaad uit je ritme, laat ontbijten, lang opblijven. Nu moeten we terug in ons ritme komen.

Groetjes,
Wendy

pruts zei

een heel gelukkig 2009 toegewenst !!!!!
heel leuke lo's !!! hier zou ook de scrapkast eens uitgemest moeten worden. veel te veel materiaal !!!!

Marieke Derksen zei

Gelukkig nieuwjaar. Ben ook blij dat de vakantie voor bij is. Eindelijk weer regelmaat. Heerlijk.

Marieke Derksen zei

Gelukkig nieuwjaar met veel geluk en gezondheid. Ben blij dat de vakantie er weer op zit. Lekker weer regelmaat. Groetjes Marieke

Mich zei

Weer een prachtige nieuwe foto op je blog !!