zaterdag 31 januari 2009

Prijs opgehaald

Vandaag was ik in Kortrijk, en had ik even de tijd om mijn gewonnen prijs op te halen bij Tinys.
Ik kreeg een cadeaubon, heel leuk. En wat heb ik gekocht, stempeltje (natuurlijk hoe kan het ook anders) BG papier uit de Bittersweet serie. Zeg nu eerlijk als ze een velletje "Belgian" noemen moet je die als goede Belg toch kopen. Dat heb ik natuurlijk gedaan. Verder nog wat papier uit de Yellow Bicycle Love Letters lijn. Wat heel mooi papier is.
Even geduld, jullie zien de LO's vanzelf komen.
Ga even spieken op het blog van Srapavanti (link staat aan de rechterkant op mijn blog). Het is de moeite om even te kijken, er staan zeker leuke dingen op.

Groetjes
Chantal

6 opmerkingen:

Rika zei

Aha, nog een belg in het buitenland!
ik wist helemaal niet dat er van BG
"belgian" papier bestaat! :)
groetjes Rein.

Mich zei

Leuk van die prijs ... da's altijd fijn natuurlijk. Geniet er maar van als je weer thuiskomt !!

Margreet zei

Hoi Chantal, gefeliciteerd met je prijsje!!
Wat een toestand zeg, wat er met je dochter is gebeurd.Brrr, als ik er aan denk krijg ik gewoon kippenvel, wat zal dat zeer hebben gedaan!! Gelukkig gaat het al weer beter.

groetjes!!

natacha zei

proficiat met je prijs
veel plezier met je spulletjes
groetjes natacha

Unknown zei

Hahahaha wat leuk die site!
Geweldig...
En dank je wel voor je lieve berichtje!!!

xxx

Unknown zei

Wat leuk van die site!
Geweldig!!

En dank je wel voor je lieve berichtje!
XXX