donderdag 15 januari 2009

Het mysterie van de letters U en N

gisterenavond had ik een heel gezellige crop. Op zich niet zo bijzonder, de crops zijn eigenlijk altijd gezellig. ´
Iedereen was lekker aan het werken, dus zou ik ook nog even wat doen, ik heb nl. een hekel om op de mensen hun handen te kijken. Vind ik zelf nl. ook niet leuk.
Ik zou nog even mijn sneeuwletters opplakken. No big deal zou je zeggen hé. ze waren al klaar, alleen beetje lijm achter en gaan met die banaan. Ware het niet dat plots, heel mysterieus, twee letters verdwenen waren. Nergens te vinden. Eerst bleef ik er nog vrij rustig onder, terwijl eigenlijk iedereen meteen aan het zoeken ging. 'k dacht nog, ach die komen vast boven water als ik ga opruimen. Maar neen, nergens meer te vinden. 's avonds heb ik (nog een keer) de stempelmand, en de papierbakken omgekiept en nog een keer de prullenbak gecontroleerd. Geen U en N te vinden hoor. Het is me een raadsel waar ze gebleven zijn. Nu moet ik even iets anders gaan bedenken, want je snapt het wel, het waren de laatste twee lettertjes. (uit dat chipboard alfabetje, niet dat je denkt dat ik zonder lettertjes zit, neen daar moet heel wat voor gebeuren!)
Dus voor al diegene die ik beloofd had om de LO met gesso letters te plaatsen, even geduld aub, de storing wordt zo spoedig mogelijk verholpen.
Wordt vervolgd.

Groetjes
Chantal

4 opmerkingen:

Wendy zei

Dat is wel heel jammer dat je die letters kwijt bent. Ik ben wel benieuwd naar je lay-out met de gesso letters.

Anoniem zei

en Chantal zijn ze al terecht? Of heb je al wat anders bedacht. Suf he, ik vind het wel een raadsel hoor. Groetjes, Irene

Mich zei

Da's om onnozel van te worden he, als je iets kwijtgeraakt en je vindt het niet meer terug !!!

Ikzelf heb al 3x als ik naar een crop ging mijn lievelingsschaartje kwijtgespeeld. De laatste keer, voor kerst, heb ik het weer verloren. De vorige keren heb ik het altijd teruggevonden, maar deze keer lijkt het wel echt weg ...

Unknown zei

Ik heb thuis ook nog alles bekeken maar echt, ik heb ze niet....

Zo irritant!