dinsdag 6 januari 2009

Vrij.

Ik was vandaag vrij.
Het leek me heerlijk om na alle drukte van de kerst en nieuwjaar, een dagje helemaal voor mezelf te hebben. Kids naar school, en daarna naar de BSO (buitenschoolse opvang) en ik, ik zou naar de stad gaan. En voor diegene die mij kennen, ik ga nooit naar de stad. Hooguit 1 keer per jaar (en ik was al een keer geweest met Bertil en de kids in de kerstvakantie.)
Maar met 10 onder nul laat je het wel uit je hoofd om naar de stad te gaan, ikke toch. Het is spiegelglad in de straat hier, autorijden is echt niks, dus de stad zal ook wel een grote ijsbaan zijn.
Maar geen nood, ik bedacht wel wat anders, ik zou vandaag gaan scrappen. Lekker een hele dag scrappen en niks anders.
Het begon al dat de kinderen na school naar huis mochten ipv naar de BSO. Is wel zo gezellig natuurlijk als mama toch thuis is.
Dan heb je een keer een hele dag voor jezelf, komt er niks uit mijn handen!! Nou ja, twee LO's. Jaja, twee hele LO's. Dat is voor mijn doen echt niks. En waarom, ja ik weet het niet. 'k heb wel even gezogen, wat op internet gezeten, gemaild met de halve wereld, even naar de supermarkt gegleden. Van alles en nog wat, maar niet echt gescrapt. En zo gaat het al twee weken, ik heb van alles in huis, moet nog een boel afwerken en er komt niks van.
Alvast nog een paar LO'tjes die ik al eerder gemaakt heb. Die van vandaag moet ik nog fotograferen, maar het wordt nu te donker.



Dat was het weer voor vandaag, ik heb toch niet iets goeds gedaan. Mijn blog bijgewerkt. Het is geweldig.

Groetjes
Chantal

1 opmerking:

pruts zei

prachtige lo's !!!
mijn voorkeur gaat uit naar de laatste. enkel omdat ik die kleuren zo graag zie.:-)