dinsdag 9 februari 2010

Ik ben er nog hoor.

Alleen ontzettend druk bezig geweest de laatste weken met het voorbereiden van de beurs bij Kars.
Het zit er weer op helaas, ik vind het altijd heel erg leuk om te doen. Je mag met het nieuwste van het nieuwste werken. Dit jaar had ik SEI. De lijn Juliette om mee te beginnen. Veel roze en grijs. En dan zou je denken, leuk voor meiden, maar neen hoor, je kunt er ook heel goed jongens en mannen foto's mee scrappen.
Kwam nog bij dat ik vorige week nog een doos binnen kreeg, met drie nieuwe lijnen van SEI in. Claire, Happy Day en Jocelyn. Zo leuk, moest ik ook weer mee aan de gang.
Verder kwam ik ook een boel bekenden tegen, mensen die je ieder jaar weer ziet, maar ook mensen die je heel lang niet gezien hebt. En heel leuk om even bij te kletsen dus.
Hier alvast een paar LO's met het nieuwe papier.


Dit is duidelijk een van mijn favoriete. Komt ook door de foto denk ik.


Zoals je ziet ook jongens kunnen ermee gescrapt worden. (niet teveel roze hè mam)


Deze heb ik gemaakt voor een secret scrap lift op een forum. Twee vliegen in 1 klap zeg maar.


En ook mannen staan er goed mee met dat roze. Wel stoer toch??


deze is mooi door de eenvoud. lekker sprayen met Glimmermist (ook Wendy van Tatterd Angels was weer op de beurs, mooi spul!!!!!!!!!) en dan stempelen met de SEI clear stamps.

Verder werden we ontzettend verwend door de buurman op de beurs. Daar stond het merk DCWV. Super mooi papier en cardstock in blokken van 48 vel. Helemaal leuk. Maar die man moest vandaag terug naar Amerika en wou het eigenlijk allemaal niet mee terug nemen. Dus mochten we uitzoeken. Wat was dat leuk zeg. Ik heb vier grote blokken en nog wat kleine om op te matten. (wat waren we erg hé Rozella...) Ik ben er in ieder geval heel blij mee. Heb plechtig beloofd om er wat mee te doen en even door te mailen aan hun.
Verder was Tim Holtz er ook weer. Mooi hoor al die nieuwe kleurtjes van de distress inkt.

Ik ga nog even wat doen.

Groetjes
Chantal

6 opmerkingen:

Rozella Meijer-Kern zei

Je layouts zijn helemaal leuk maar dat had ik je al verteld. Ik vond het erg leuk om naast jou te zetten. Heerlijk gezelli. En ja wat waren we erg.....maarre dat was toch ons geheimpie..(hihihi). Ik ben er ook helemaal blij en ook zo mijn meiden. Hoop je gauw weer te zien en te spreken. En ooooo ik kan glimmermist marshmellow nergens vinden. Heb jij een goeie tip......

Natasja zei

Ziet er super uit allemaal ! Succes met je nieuwe papierblokken, we zien de resultaten wel voorbij komen..

Mich zei

Nu zeg ik al een paar jaar dat grijs zo een ondergewaardeerd kleur is in de scrapwereld, en kijk ... ze hebben geluisterd naar mij !!!

Om even terug te komen op je vraag op mijn blog, ivm die figuurtjes op mijn XMAS-letters ... Het zijn kerststempeltjes van Artemio die ik nadien heb uitgeknipt ...

Kaatje zei

Hey,

leuk dat je op mijn blog bent geweest. Ga echt wel weer scrappen hoor! Heb toevallig net 500 foto's besteld, dusse... :) Op moment weer veel ideetjes dus kom nog maar eens langs bloggen.

Je scraps zijn super. Het papier is idd super en heb het ook liggen... Erg mooi met zwart/wit. Wat is je dochter toch een plaatje!

das niet verkeerd dat jullie zo verwend zijn door de buurman. een mazzeltje is altijd leuk toch?

Ik vond het ook erg gezellie bij Kars en vond de ws bij Tim echt super. Blijft geweldig die distressinkt! Heb een nieuw kleurtje gehad en was als een kind zo blij :) :)

groetjes,
Annika

An Zeelmaekers zei

hallo, leuk om te weten dat je van Kortrijk afkomstig bent...
k heb eventjes gekeken op je blog... toffe LO's he!!! Ik ga nog eens terug komen gluren maar moet nu vlug weg.............

Jacky zei

wauuuaaw wat een prachtige Lay out met ook een prachtige foto van Maxime!!