vrijdag 12 februari 2010

Vakantie!!

Nou bijna dan. Om twaalf uur zijn de kinderen uit school en hebben ze een weekje voorjaarsvakantie. Heerlijk. Alleen, ja ik moet werken. Ach twee daagjes maar. Valt nog allemaal mee.
ik ben nu als een gek druk bezig een workshop aan het voorbereiden (en hij wordt moooooiiiiii...) zodat ik volgende week rustig bezig kan zijn met de kinderen.

En dan nog wat over vakantie. We gaan naar Parijs. Met Louis mee. Is het cadeautje voor Louis zijn vormsel (plechtige communie voor de Vlamingen) Ik wou absoluut iets geven wat hij zich altijd zou herinneren. Parijs dus. Is het niet geweldig voor een twaalfjarige. Onze zesjarige smurf gaat naar meme in Kortrijk. Heeft ze ook al helemaal zin in.

En dan nog iets. We hebben ook nog een keer de zomervakantie geboekt gisteren. We gaan naar Oostenrijk. Zag er zo leuk uit, kinderen vonden het ook leuk om een keer naar de bergen te gaan, nou klaar. Hebben we dat ook weer gehad al dat gezoek.

Nog een paar LO'tjes met het SEI papier


Eentje voor in het album van Denemarken. Daar moet ik nog alle Lego Land foto's voor scrappen. En dat zijn er heel wat.

Een LO van Maxime haar verjaardagfeestje

En nog eentje van hetzelfde feestje.

Zo ik ga nu even een lekker broodje knackworst maken. Ja daar maak ik vrienden mee hoor, dat kan ik je wel zeggen. En lekkere warme soep erbij. Komen ze tenminste een beetje op temperatuur. Ze hebben nl. carnaval op school. Louis is met zijn judo pak aan naar school (blote benen want de broek wordt een beetje kort, hij wou er nog net een shirt onder doen, met veel moeite hoor). En Maxime heeft een roze jurk met witte stippen, beetje Grease stijl. Met de zomerschoenen aan.... ja je moet toch echt in stijl zijn hé, daar kan je niet je winterlaarzen onder doen. Stel je voor.
Dus die warme soep gaan ze goed kunnen gebruiken denk ik.

Groetjes
Chantal

Geen opmerkingen: