maandag 15 februari 2010

Ochtendje Ikea

Samen met de helft van Nederland. Wat was het druk zeg. Maar ja het is dan ook vakantie en ik ben duidelijk niet de enige die bedacht om eerst lekker te ontbijten bij de Ikea (voor een euro, ja ik hou van dat soort prijzen)en dan te shoppen. Ik was al zo slim om rond tienen te gaan, de meeste mensen zijn dan al klaar met eten en vliegen meteen om tien uur die winkel in.
Eigenlijk waren (en zijn we nog steeds) bezig met de kamer van Louis. Maar gisteren vond ik het zo een zooi bij Maxime dat ik daar even met de grove bezem (lees vuilniszak) doorgegaan ben. Kwam ook tot de conclusie dat ze eigenlijk niet meer pastte aan haar tafeltje. Ja, ze is peuter af met bijna zeven jaar natuurlijk. Dus er moest een nieuwe tafel of bureautje komen met stoel. Witte tafel en roze stoel is het geworden. Heel hip. Ik had nog een spiegel in gedachte, maar die was eigenlijk kleiner dan ik dacht (slecht gelezen natuurlijk) en het roze bureaulampje van 3,99 was er ook alleen in het zwart, dus dat ging ook niet door. Maar al met al zijn we toch goed geslaagd vanochtend.
Als afsluiter nog een broodje hotdog (niet te filmen, die kinderen hebben ook altijd honger of zin in iets, ik had het voorspeld)

Groetjes
Chantal

2 opmerkingen:

ScrapMartine zei

Hey Chantal,
Moet vrijdag helaas niet werken. Heb net m'n drie dagen gedaan, dus nu ook tijd voor een beetje rust. Ga je ook naar het hobbysalon dan in Antwerpen?

Mich zei

Inderdaad, Ikea kan soms een ware overrompeling zijn he !!! Maar bon, je hebt je gerief toch gevonden, en dat is het voornaamste he !