vrijdag 20 januari 2012

ik ga maar schrijven

op mijn blog, dat bedenk ik me net.
De dag begon met koppijn en kibbelende kinderen. Het ging allemaal over Hyves, wat moet ik daar mee om een uur of zeven (met koppijn). Dus ik heb ze even duchtig toegesproken, en toen was het klaar. Zo zoet als een lepeltje honing waren ze.
Even om half negen meteen naar de AH. Ja dat dacht ik. Ware het niet dat mijn lieve buurvrouw via Facebook melde dat de stroom eruit lag in het winkelcentrum. Rolluiken gingen niet omhoog, koelingen eruit, kassa's eruit. Dus, ik laat me niet gek maken met die koppijn, neem eerst nog een kop koffie. (kan nooit kwaad)
Dan mezelf toch maar richting winkels gesleept, ja zo voelde het echt hoor mensen. Moest even langs de Bruna sms'te iemand me gisteren. Ze gooien er al het hobbymateriaal uit. Stoppen ze mee. HOE BEDENKEN ZE HET!!! maar daar hebben we het nu niet over. Ik voelde de hoofdpijn lichtjes wegzakken, alles half geld. 75 euro (en daar ging dan gelukkig de helft van af... ppffff.) later stond ik weer buiten zonder hoofdpijn. Ja, dat is nog eens een pijnstiller he. O ja, als jullie nog iets willen, ga dan snel. Maar een boel dingen zijn nu ook op hoor.
Dan maar naar de AH, en ja hoor, ligt de band van de kassa eruit. Juist precies die waar ik sta he. Dus ik heb al die rotboodschappen nog elke keer kunnen aanschuiven ook. Heb mijn sport weer gehad vandaag.
Kreeg nog een bui op de kop ook. Kon er ook nog wel bij hoor.
En nu, het regent, het is koud, ik wacht op een UPC meneer die de storing gaat oplossen (niet lachen), en hoop dat Bertil gauw thuis is want ik snap natuurlijk niks van dat hele storingsverhaal. (blond van nature)
Vanavond de finale kijken van The Voice natuurlijk. Onze kleine meid wilt dat niet gemist hebben. Ze blijft kijken tot ze omvalt, maar ze kijkt hem af hoor. Ik heb alvast voor lekkers gezorgd. Want het gaat hier helemaal niet om dat zingen hoor, het gaat om het hele feest eromheen. Lekkers bij de koffie, wijntje (voor mama en papa dan he) erbij en lekkere knabbeltjes.
Ik ga zo even pesto maken, ik wordt altijd blij van lekkere pesto. Wel zelfgemaakt he, niet van die rommel uit een potje.
EN dan ga ik vanmiddag scrappen. Het regent toch en ik word er helemaal niet vrolijk van.
Groetjes
Chantal.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Arme Chantal, is het nog een beetje goed gekomen? Groetjes, Irene

Mich zei

Aiaiaia, wat een ellendige dag voor je. Maar die 50% korting op scrapgerief moet je toch een beetje hebben opgefleurd he? In elk geval ging je hoofdpijn ermee over ;-))