woensdag 24 september 2008

Ik sta erin!!

Afgelopen maandag hoorde ik van iemand dat mijn artikel in "Mijn Creatieve Hobby" staat. Ik had de LO's in mei al gemaakt, en eerlijk gezegd dacht ik al dat ze nooit meer geplaatst zouden worden. Maar wel dus.
'k heb er meteen twee gekocht, eentje voor mezelf en eentje voor mijn moeder. Kan ze weer het halve dorp lastig vallen met het tijdschrift.

En ik heb het besteld, het nieuwe boek van Ali Edwards. Is sinds deze week in Nederland te koop. Ik hoorde al dat het heel goed is (had ik ook niet anders verwacht na de eerste twee boeken). 'k hoop dat ik het voor het weekend nog binnen krijg. we gaan nl. een paar daagjes naar Zeeland, kan ik lekker lezen en ideetjes opdoen.
Snel nog een paar LO'tjes en dan ga ik op de bank hangen en helemaal niks meer doen.
De eerste heb ik gemaakt n.a.v. een online crop op een forum (ik heb hem later gemaakt en dus helemaal niet geplaatst daar)
En de tweede heb ik gemaakt n.a.v. een uitdaging op het forum van de winkel In2Hobby in Belgiƫ.(en die heb ik wel geplaatst...)
En de laatste is er eentje van onze Maxime in actie.





Groetjes
Chantal

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Proficiat met je artikel in 'mijn creatieve hobby'. Ik wil het wel eens lezen.

Rika zei

Mooie layouts!

pruts zei

proficiat met je publicatie in mijn creatieve hobby !!!!!