woensdag 1 oktober 2008

I'm back

Afgelopen maandag zijn we thuisgekomen van een heerlijk weekendje Zeeland. We hadden een huisje (zeg maar huis) gehuurd in Hoofdplaat, een plaatsje in Zeeuws Vlaanderen. Mijn moeder werd 70 en het weekendje weg was het cadeautje. Het park (village Scaldia) is echt en aanrader voor wie van rust houdt. Ligt achter de dijk aan de Westerschelde. Wat is het daar mooi. En we hadden natuurlijk het weer mee. Met een tuin op het zuiden al helemaal. We hebben genoten. Foto's volgen nog.
Maar nu ben ik eerst even scrapspullen aan het reorganiseren. Moet ook af en toe gebeuren. Steeds komt er maar iets bij (hebben jullie dat nou ook?) maar ja plaats komt er eigenlijk niet bij. En die scrapkamer van mij is echt een tien jaren plan. Maar geduld is een schone gave zeggen ze (en dat geduld is nu precies niet mijn sterke kant)
Volgende zaterdag ga ik samen met Irene een hele dag scrappen en workshops volgen in een kasteel in Doorn. Scrap a fairytale, als dat niet geweldig is. En Truike (Paper & Pictures in Doorn) kennende zal het super zijn. Ik heb er in ieder geval zin in. Voor diegene die willen er schijnt nog plek te zijn.
zo, genoeg geblogd, weer aan het werk.

Groetjes,
Chantal

2 opmerkingen:

Mich zei

Leuk he, daar in Hoofdplaat. Ik ga daar ook altijd, naar daar en naar Éen. Ik vind het altijd verbazingwekkend, dat je net over de grens in België koppen kan lopen, en dat het daar in Hoofdplaat en Éen superrustig is. Ik kan er ook zo van genieten om daar tot rust te komen.

Veel plezier bij het scrappen dit weekend. Geniet ervan, en ik ben wel benieuwd wat je van dat fairytale gaat maken. Laat je ons dan meegenieten?

Wendy zei

Dat is wel eens leuk zo een weekendje weg hé, ben er zelf nog nooit geweest, maar kan me voorstellen dat het daar heel mooi is.

Geniet nog maar van het scrappen dit weekend en we zijn toch weer benieuwd naar je werkjes. We gaan er morgen ook een creatieve zondag van maken en kijk er ook naar uit.