woensdag 30 september 2009

En weer een paar nieuwe


13. nog eentje uit het album van Denemarken.


14 en 15, weer een dubbele. Volgens mij maak ik alleen dubbele LO's als ik met een vakantie album bezig ben.


16. je zou het niet zeggen, maar het is er eentje met veel werk. Het bruine papier heb ik zelf gedestressed. altijd leuk om te doen.

Het is me het weekje wel. Louis heeft op een of andere manier pinda binnen gekregen. Mijn eigen schuld, het zat in een eierkoek (hoe bedenken ze het om noten in een eierkoek te verwerken). En omdat we zaterdag ook uit eten geweest zijn om de verjaardag van mijn moeder te vieren, ben ik bang dat hij daar ook iets binnen gekregen heeft. Ik verdenk de frietjes, gebakken in pinda olie misschien? Om kort te gaan, we zijn maandag weer bij de allergoloog terecht gekomen. Nu heeft hij een cortisone creme om mee te smeren om het toch een beetje te "blussen", want het was wel heel erg rood zijn gezicht en hals. En heel veel jeuk. Gelukkig gaat het sinds vandaag ietsje beter.
Ik ga verder. Lekker lasagne maken en als ik nog tijd over hou, appeltjes in de over voor toetje. Net bij de boer geweest om verse appels en peren (en een heleboel meer)

Groetjes
Chantal

Geen opmerkingen: