zondag 20 september 2009

Stoer

Gisteren met Irene naar de scrapbookwinkel in Heesch geweest. En heel stoer helemaal niks gekocht. Ja een pakje gluedots, maar die had ik dan ook nodig. Al zeg ik het zelf, dapper hé. En er waren me toch leuke dingen te koop. 'k had zo een mandje kunnen vullen.

Gisteren is ook mijn wasmachine ermee opgehouden. Fijn. Herstellen is geen optie, ons gebakje was 14 jaar oud. Bertil heeft er nog even naar gekeken, maar het wordt dus niks. Dus maar even (even kan je wel doorstrepen hoor) gesurft op het net naar iets anders. En na een paar uur weet je het helemaal niet meer. 'k ga straks maar even bij de Makro en BCC kijken. Kost bakken vol met geld, maar ja je kunt niet zonder he.

Scrappen dan. Had ik al gezegd dat ik heel stoer was in Heesch....
Hier komen de volgende, weer voor mijn Denemarken boek. Vrij simpel gescrapt vind ik zelf, maar ja als je er honderd wilt halen (eigenlijk liefst voor de Kreadoe) moet je wat hé.


7. Gewoon wat leuke foto's van Maxime in de tuin genomen


8. Echt een big smile.


En weer een dubbele, 9 en 10 dus. Louis en Bertil aan het vliegeren.

Dat was het weer voor vandaag. Ik ga op wasmachinejacht, want er moet er toch zo snel mogelijk eentje komen.

Groetjes
Chantal

3 opmerkingen:

Unknown zei

10 pffffff......
Succes met je wasmachine!

Heb ook net een maand een nieuwe....!
Heerlijk!!!! Was super schoon!

Christel zei

Ja, dat snap ik helemaal, dat je je doel wilt behalen voor de Krea Doe......Succes, ook met je wasmachine!

Groetjes Christel

Mich zei

En hups, toen had ze er al 10 gemaakt zonder er haar hand voor om te draaien !!