woensdag 23 september 2009

Wachten

op de wasmachine. Ze komen tussen tien en twaalf. Nu maar hopen dat het snel is, ik heb nog meer te doen dan hier te zitten.
Ondertussen heb ik de volgende LO's klaar. Een dubbele, nr. 11 en 12 dus. Maar omdat het badfoto's zijn van de kinderen zet ik ze niet op internet. (er lopen zoveel rare idioten op deze aardbol rond, zet ik liever niet op mijn blog) Je moet me maar geloven, anders even komen kijken.
Kim is trouwens ook begonnen met de honderd. Dus ook leuk om even bij haar te buurten en te steunen. Ja we spreken elkaar moed in hoor. En straks, straks gaan we helemaal los als we op die kreadoe komen.
En nu ga ik verder met wachten. Moet eigenlijk nog heel wat doen boven en op zolder, maar mijn bel doet het af en toe niet (af en toe ook wel, maar je kunt er niet op vertrouwen), dus als ik die mannen niet hoor, rijden ze misschien ook weer weg. Kan ik niet hebben.
Dus ga ik maar VERPLICHT scrappen. En wachten...

Groetjes
Chantal

Geen opmerkingen: