woensdag 9 september 2009

Scrapkamer

Op een Belgisch forum waar ik nogals eens op mee lees en praat, vroeg men mij om een paar foto's te plaatsen van mijn scrapkamer. Laat ik die nu niet hebben. Maar ik heb wel beloofd om wat foto's te plaatsen van (een deel) van mijn spulletjes.
Schrik niet he.


Mijn knoopjes en bloemen, sinds kort allemaal per kleur in Ikea potjes.



Lintjes, allemaal samen in een grote mand.


De kast onder de trap, helemaal in beslag genomen.





Nog wat spulletjes (dat papier is mijn eigen papier, niet voor crops dus, en er is nog meer dat er niet meer in past)







En nog meer, en dan heb ik de inkt nog appart zitten, nog een doos stempels boven. Ach, best veel eigenlijk. Maar er is ook spul bij voor de crops natuurlijk (goed excuus he.)
Nou ik ga verder scrappen, anders komt die zooi nooit op....

Groetjes
Chantal

2 opmerkingen:

pruts zei

heel veel leuk materiaal Chantal !!!!
en o zo herkenbaar dat je veel materiaal hebt.
een scrapper heeft nooit genoeg materiaal. :-)

Mika zei

Hoi, leuk om je blog te lezen. Altijd leuk om te zien waar andere mee werken. Veel plezier met je spullen. Mika (www.mikascrap.typepad.com)