maandag 15 maart 2010

Gedistreste rozen

Het weekend zit er weer op. Gaat dat altijd snel. En dan te zeggen dat ik altijd een super lang weekend heb van vier dagen. Maar ook dat went hoor. Na een tijd vindt je dat ook niks bijzonders meer.
En ik heb me toch wat gescrapt afgelopen weekend. Ik had er echt de vaart in. De voorbeelden volgen nog, ik heb er nog geen foto's van gemaakt. Ja dat boek over de vakantie in Denemarken moet nodig af geraken. Als je daar mee begint met zo een groot project is het altijd leuk, maar de laatste 50 foto's zijn een ramp. Er komt geen eind aan, tenminste dat gevoel heb ik nu. Ik hoop dat ik deze week nog even de tijd heb om er wat aan te doen.
Ben zo druk met alles regelen voor het vormsel van Louis. Maar ook dat heb ik bijna klaar. De herinneringskaarten zijn gemaakt. Het eten is besteld, (catering hoor, ik ga echt niet voor zoveel mensen boodschappen doen en in de keuken staan, heb ik zelf ook niks aan de dag), kleding is voor iedereen gekocht, kapper is al gebeurd. Eigenlijk alleen nog drinken kopen, maar daar neem ik manlief voor mee.
Afgelopen vrijdag waren we nog even met z'n tweetjes naar Arnhem. Liepen even over de markt (heb maar een klein beetje lint gekocht Irene, die leuke stond er niet). Maar wat er wel stond waren bloemen. Gedistreste bloemen (verder ben ik niet verslaafd of zo hoor.). Tenminste zo leken ze wel. Rozen in een kleurtje roze, zo mooi, ze leken zo met een beetje distress inkt bewerkt. 'k heb er twee bossen gekregen .... lief he.


Zijn ze niet prachtig?

Ik ga maar weer aan de gang. Heb nog veel te doen vandaag.
Groetjes
Chantal

1 opmerking:

Anoniem zei

Chantal, nee toch, NOG meer lint. En inderdaad prachtige rozen. Veel plezier aankomend weekend meet het Vormsel van Louis.
groetjes
Irene