vrijdag 20 februari 2009

I did it !!!!!!

Ik heb (weer) kaartjes gekocht voor Dirty Dancing. Ik ben er al een keer geweest samen met Bertil. Maar nu waren de kaarten zwaar in de aanbieding, en ik dacht laat ik het maar proberen of er nog vier plekken naast mekaar zijn. En yes, het is gelukt. Dus gaan we zondag naar de matinee voorstelling met de kinderen mee. Ik denk dat Maxime het super gaat vinden al dat gedans. Louis is daar rustiger in, meestal vindt hij het wel leuk als hij er eenmaal is. En ikke, ben helemaal hieperdepiep. Dat wordt genieten!!

Groetjes
Chantal

3 opmerkingen:

Christel zei

Ik ben er ook geweest en heb genoten! Kan me best voorstellen dat je het leuk vindt om nog een keer te gaan! Veel plezier hoor!

Groetjes Christel

Anoniem zei

Hoi Chantal

Heel veel plezier bij Dirty dancing!! Ik heb hem nog niet gezien maar heb gehoord dat ie erg leuk is!!

Wendy zei

Leuk hoor Chantal! Veel plezier alvast!