maandag 23 februari 2009

vakantie

De kinderen hebben voorjaarsvakantie. En wat doe je dan op dat soort dagen? Niks, helemaal niks. Beetje de administratie bijwerken (goh, was dat even nodig zeg), even een paar boodschapjes doen (schiet voor geen meter op natuurlijk.) en voor de rest niet veel. Niet eens gescrapt. Ben de laatste dagen wel bezig met scrappen, nou ja om eerlijk te zijn vooral met tekst knippen en opplakken. Het zit nl. zo, vorig jaar bij Pien een workshop gedaan. Een mini album, en voor diegene die me kennen, neen niet af (zoals zoveel dingen)Op zich was het album best wel ver, alleen, ik wil er dan nog wat bij. ja ik heb dan zoveel foto's van een vakantie en dat is zonde natuurlijk als het qua dikte van het album nog kan. Maar om even op die tekst terug te komen, 'k had een heel leuk dymo achtig soort lettertype. Dus hele tekst geschreven, wel twee A4tjes vol, maar die moeten dan nog wel geknipt (snijden is me te strak) en geplakt worden. Wat een werk zeg! Maar aan alles komt een eind, dus daaraan ook. Met veel geduld ga ik verder, nog maar dik 1 blad te gaan. Dan nog extra foto's (en vast nog extra tekst....) Maar morgen moet ik werken, dus zal vast woensdag worden.
Gisteren zijn we met de kinderen naar de voorstelling van Dirty Dancing geweest. En weer wat het super. Ik blijf het mooi vinden hoor. Die muziek, dansen, ja heel erg leuk. Ook de kids vonden het mooi. Zelfs Louis, en dat wil wat zeggen.

Hier nog een LO'tje die ik een hele tijd terug al gemaakt heb.




Groetjes
Chantal

1 opmerking:

Wendy zei

Hier is het ook krokusvakantie. Je kan niet echt veel doen, want het weer valt ook niet mee.

Leuke lay-out die je gemaakt heb.