zondag 19 juli 2009

Blij

dat ik nog geen vakantie heb. Je zult nu in een tentje zitten met z,n allen. Ik ben al niet zo een tenten mens, geef mij maar een huis met een beetje (veel) luxe in. Het lijkt wel herfst buiten. Ik denk (en hoop stiekem) dat het half augustus mooi weer gaat worden.
Maar ach het is creatief weer. Ben ik altijd heel productief. Tenminste als mijn dochter van zes niet beslist om ook te gaan scrappen. Heel gezellig hoor, alleen ze houdt de mond niet dicht (van wie zou ze dat hebben?) en zelf doe ik niks. Constant heeft ze iets nodig, ponsje, lintje, tape, .... Ik kan nog beter een hele tafel scrappers hebben dan mijn dochter in haar eentje.
Gisteren ben ik nog even gauw aan de gang gegaan om iets leuks te maken als afscheid voor de juffen van de kinderen. Er stond een mooi kaartje in de "Cards Only" van deze maand. Moet nog even de afwerking doen en dan maak ik er even een foto van. Je zult het niet geloven, ik moest er zes maken. Maxime heeft zelf twee juffen, daarbij gaat groep twee iedere dag "werken" in de andere groep twee. Weer twee juffen. En op vrijdag heeft ze nog 1 juf extra. En omdat die overal en nergens in de klas staat valt ze altijd buiten de boot met cadeautjes. Dat zijn er dus vijf. Gelukkig heeft Louis er maar eentje. Het is net lopende band werk hier.
Ik ga weer verder, want het creatieve weer wordt steeds erger hier. Regen, waaien, ...

Groetjes
Chantal

1 opmerking:

Mich zei

Soms toch stiekem fijn, dat druilerige weer, dan kan je lekker veel scrappen !!!