zondag 19 juli 2009

Laatste week.

Nog maar 1 week school. En dan vakantie. En of dat ze er aan toe zijn de kinderen. Ze komen het bed niet uit 's ochtends. Nog maar even doorbijten en vrijdagmiddag om 12 uur hebben ze dan eindelijk vakantie. Ze doen natuurlijk niet veel meer deze week, want het rapport hebben ze al gehad. (en dat was heel goed by the way). Vandaag mocht Louis de DS mee naar school. Hebben ze woensdag nog groepswissel, gaan ze een uurtje of zo buurten in de nieuwe klas en bij de nieuwe juf of meester. Is er donderdag nog park en bos dag. (ipv het schoolreisje, dat wisselt bij ons per jaar) Hopelijk is het dan een beetje droog.
En ik, ik moet nog "maar" vier weken werken voor ik vakantie heb. Moet zeggen dat ik er ook hard aan toe ben.
Zoals beloofd de foto's van de cadeautjes voor de juffen.



En nog een paar "sneekjes" met de Ranger produkten.



En nog een LO'tje die ik volgens mij nog niet liet zien. Deze heb ik gemaakt voor een secret scraplift op een forum.



Groetjes
Chantal

1 opmerking:

Marijke zei

Wat een supermooie kadootjes zeg!!
Ik moet eerlijk toegeven dat het bij ons helemaal geen creatieve kadootjes waren dit jaar. Ik heb het zelf ook immers megadruk die laatste weken.
Fijn dat de kinderen bijna vakantie hebben. En jij moet dus nog even volhouden!
Ik ben al bijna halfweg mijn vakantie. Maar eerst nog fijn naar Nederland op vakantie! Dan ben ik tijdelijk ook een "belgian scrapper in Holland" ;-) Maar ik neem geen scrapgerief mee hoor, wel een borduurwerkje en een boek!