vrijdag 3 juli 2009

Foto's

Behalve het weer (we hebben hier flinke buien gehad) was het heel leuk vanmiddag. De verkleedkleren waren heel mooi.De zeemeerminnen vielen het meest in de smaak. Ja en wat doe je dan als er twee zeemeerminnen zijn en zes meiden. Ja ga je tussendoor verkleden he.(ik heb dus de halve middag de kinderen omgekleed). De spelletjes waren heel erg leuk (handig hoor met zo een draaiboek erbij).Volgens mij hebben ze het allemaal wel naar de zin gehad. En ik, ik ben gesloopt. Maar dat hoort er bij (zeggen ze)

Alvast een paar foto's van een super feestje.


Een Oosterse prinses



Een zeemeermin


En als "gewone" prinses (alhoewel ze meer op een Japanse Geisha lijkt met die rode lippenstift op)

Ik heb er nog veel meer (dat hadden jullie niet gedacht he) maar ik kan ze niet op mijn blog zetten natuurlijk. Niet iedereen zit er op te wachten om zijn kinderen op internet terug te zien. Dus mama's als jullie het lezen, laat maar even weten of ze erop mogen. En anders mail me maar even, stuur ik jullie de foto's wel toe.

Groetjes
Chantal

Geen opmerkingen: