vrijdag 3 juli 2009

Let's Party !!!

Vanmiddag heeft Maxime haar kinderfeestje. Beetje laat, want ze was 14 mei al jarig.
Maar vanmiddag gaat het dan eindelijk gebeuren. Helaas kan Bertil nog niet veel doen, hij moet het been echt omhoog houden. Dus we hebben een beetje een kortere aangepaste versie.
De verkleedjurken zijn allemaal opgehangen, de roze (appel)taart is gebakken en de pannenkoeken ook. (fijn hoor 30 graden buiten, stond ik gisteren op mijn vrije middag taart en pannenkoeken te bakken).
Ze heeft een sprookjesfeest. Ik heb jurken gehuurd (een complete verkleedkist) Er zit een draaiboek in met heel veel tips voor spelletjes, versieringen e.d.
Ben benieuwd wat de kinderen er van gaan vinden. Die van ons is in ieder geval een beetje hieper. Beetje maar. Ze stuitert maar een beetje hoor het huis.
De foto's volgen, want ja, ik breng het natuurlijk spannend, er zit een echte fotoshoot in vanmiddag. Zo ben ik in ieder geval zeker van kinderen die op de foto willen (moeten...)
Groetjes
Chantal

1 opmerking:

Anoniem zei

Oh wat leuk lijkt me dat; een sprookjesfeest. Ben heel benieuwd naar de foto's. Veel plezier! Groetjes Irene