donderdag 30 juli 2009

Klaar

alle scrapboeken zijn weer ingepakt, om het maar even zo te zeggen.
Ben nu bezig met een minimini albumpje voor mijn schoonzusje. Afgelopen dinsdag is ze met de kinderen naar Plopsaland geweest. Leuk toch? De kinderen vonden het in ieder geval reuze tof.
En verder, ja mijn weekje zonder kinderen zit er bijna op. En ik begin ze serieus te missen hoor. Zal blij zijn als het zaterdag is. Een optie is vrijdagavond rijden, maar dat is niet zo een goeie actie.
Gisteren zijn we met zijn tweetjes nog even naar Arnhem geweest. Lekker shoppen dacht ik nog. Leuk uitverkoop. Niks hé. Wat viel dat tegen zeg. Helemaal geen leuke dingen te vinden. Terwijl ik afgelopen weekend in Kortrijk wel een heleboel mooie dingen gekocht heb in de uitverkoop.
Nu ga ik tutten, we gaan vanavond uit eten met vrienden. Beetje make-up opsmeren, lekker parfumpje (ik kreeg gisteren een nieuwe van Bertil, de laatste nieuwe van Hugo Boss, ruikt heerlijk!!!)
Groetjes
Chantal

Geen opmerkingen: